Sledování zásilky doručované kurýrem PPL

 

V případě, že jste si vybrali doručení kurýrem PPL, již večer v den podaje zásilky (den po odeslání ze Slovenska) vám přijde do mobilu SMS zpráva se sledovacím číslem zásilky. Pohyb zásilky můžete pomocí tohoto čísla sledovat. Pokud má vaše zásilka zpoždění, doporučujeme zkontrolovat si online na internetu její pohyb. Sledovat zásilku doručovanou kurýrem PPL můžete zde:

 

Sledování zásilky odeslané kurýrem PPL

 

Pokud se vyskytne se zásilkou nějaký problém, nebo zpoždění, informujte nás o tom e-mailem na info@senora.cz nebo telefonicky na +421 910 966 423.

Nebo můžete kontaktovat přímo zákaznickou linku PPL na telefonním čísle 225 331 500.

 

 

Sledování zásilky doručované Českou poštou

 

V případě doručování zásilky Českou poštou, můžete po zadaní podacího čísla sledovat pohyb zásilky zde:

 

Sledování zásilky odeslané Českou poštou

 

V případě problémů se zásilkou je možné obrátit se i přímo na zákaznickou linku České pošty: +420 840 111 244 (Po-Pá 7:00-19:00, So 8:00-12:00).

 

 

Dodací doba

 

- do 48 hodin (platí pro objednávky přijaté v pracovní den do 13:00)

 

Naším cílem je vaše maximální spokojenost. I proto vám doporučujeme vybírat si vždy doručení kurýrem PPL, které považujeme za rychlejší, pohodlnější a kvalitnější. 



Sociální sítě

Přihlaste se k odběru novinek